Bryggeriet har lanserat sitt erbjudande på Alibabas plattform Tmall. Köparen ska varje månad få tolv lådor med lika många flaskor i varje box levererad till sig. Drycken är en kinesisk spritdryck, "baijiu" med en alkoholhalt på 45 procent.

Det finns dock en hake, endast 99 kunder kommer att kunna ta del av erbjudandet.

Bolaget utlovar dock att om någon av köparna skulle avlida de närmaste åren kan en familjemedlem i stället ta över leveransen.

Löftet möts dock av misstänksamhet och några menar att bryggeriet som är baserat i staden Chongqing inte kommer att kunna leva upp till löftet. "Min enda oro är livslängden på företaget", skriver en privatperson på Weibo, den kinesiska motsvarigheten till Twitter.

Singles Day lanserades 2009 av e-handelsjätten Alibaba som en motsvarighet till USA:s motsvarighet Black Friday.

Den äger alltid rum den 11 november och lockar miljontals av konsumenter. Mer än 60 000 olika företag förväntas delta vid årets shoppingevenemang.